Facebook si Twitter au un nou motiv de ingrijorare. Lansata fara prea mare tam tam pe 14 octombrie, o noua retea de socializare promite sa le ameninte suprematia celor doi giganti. Reteaua se numeste Tsu si face exact lucrul pentru care Facebook si Twitter au fost criticate: in loc sa le ia bani utilizatorilor ca sa le promoveze mesajele, Tsu isi plateste userii pentru fiecare postare.
Modalitatea e simpla. Ca si celelalte retele de socializare, Tsu afiseaza reclame. Diferenta e ca 90% din banii primiti dunt distribuiti utilizatorilor. Astfel, creatorul initial al unui mesaj primeste jumatate din suma, primul utilizator care distribuie mesajul primeste si el 33,3%, urmatorul ia si el 11%, iar al treilea distribuitor inca 3,7%. Daca luam 100 de euro, de exemplu, cel care a scris postarea originala va primi 45 de euro (Tsu opreste 10%, adica 10 euro, iar acesta primeste jumatate din restul de 90%), primul utilizator care da share va primi aproape 30 de euro, al doilea aproape 10 euro, iar al treilea putin peste 3 euro.
Tsu planuieste sa isi recompenseze utilizatorii si in functie de cati prieteni pot atrage in reteaua sociala. Deocamdata, accesul se poate face doar pe baza de invitatie. Fiecare utilizator existent primeste un shortcode, asa ca, daca aveti prieteni deja inscrisi, ii puteti ruga sa va trimita link-ul de intrare, sau puteti folosi aceasta invitatie: https://www.tsu.co/costymhttps://www.tsu.co/costym
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu